100.YILDÖNÜMÜNDE ÇANAKKALE VE 18 MART ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ İLİMİZDE DÜZENLENEN ETKİNLİKLERLE KUTLANDI 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü etkinlikleri kapsamında, İlimiz Ulu Camiinde sabah namazında Çanakkale şehitleri ve bütün şehitlerimiz için indirilen 250.000 hatim dualar ile ruhlarına bağışlandı. Ulu Camide düzenlenen programa Vali Mustafa Hakan Güvençer, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Nacati Okay, İl Müftüsü Muhammet Gevher ve çok sayıda vatandaşımız katıldı. Program sonrası Büyükşehir Belediyesi tarafından Çorba ikramında bulunuldu. 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü etkinlikleri, 18 Mart Çarşamba günü saat 09.00’da Şeyh Adil Mezarlığı Şehitlik Anıtında düzenlenen törenle devam etti. Vali Mustafa Hakan Güvençer, Garnizon Komutanı Kur.Alb. Kerim Acar, Eşleri hanımefendilerle birlikte Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Yabanoğlu, KSÜ Rektörü Prof.Dr. Durmuş Deveci, Vali Yardımcıları, Dulkadiroğlu ve Onikişubat Kaymakamları, İl Jandarma Komutanı Jan.Alb. Coşkun Doğan, İl Emniyet Müdürü Servet Yılmaz, Dulkadiroğlu ve Onikişubat Belediye Başkanları, kamu kurum ve kuruluşlarının yetkilileri, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Kahramanmaraş Şubesi ve Şehit, Dul ve Yetimleri Derneği Kahramanmaraş Şubesi Başkanı, şehit aileleri, gaziler, yakınlarının katılımı ile gerçekleşen törende, Vali Güvençer, Garnizon Komutanı Kur.Alb. Kerim Acar ve Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Şehitlik Anıtına çelenk sundu. Daha sonra saygı atışı ile birlikte saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşımız okundu. İstiklal Marşımızın okunmasının ardından Şehitlik Özel Defterine duygu ve düşüncelerini yazan Vali Güvençer, protokol üyeleri ile birlikte şehit mezarlarını tek tek ziyaret ederek karanfil bırakıp dualar okudu. Vali Güvençer ve protokol üyeleri, Şehitlik mezarlığı ziyareti sonrası Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezinde düzenlenen programa katıldı. Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezinde düzenlenen program, saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başladı. Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı P.Ütğm. Fatih Yürek yaptı. Konuşmaların ardından Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan "Çanakkale" oratoryosu sahnelendi. 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü münasebetiyle yapılan yarışmalarda, “Çanakkale Zaferi Konulu” şiir yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Garnizon Komutanı Kur. Alb. Kerim Acar ve kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Valimiz Sayın Mustafa Hakan Güvençer verdiler. Program sonrası Vali Güvençer ve protokol üyeleri Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezinde açılan Çanakkale sergisini gezdiler.
GÜNDEM
Yayınlanma: 19 Mart 2015 - 10:23
100.YILDÖNÜMÜNDE ÇANAKKALE VE 18 MART ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ İLİMİZDE DÜZENLENEN ETKİNLİKLERLE KUTLANDI
18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü etkinlikleri kapsamında, İlimiz Ulu Camiinde sabah namazında Çanakkale şehitleri ve bütün şehitlerimiz için indirilen 250.000 hatim dualar ile ruhlarına bağışlandı.
GÜNDEM
19 Mart 2015 - 10:23





