11 Kasım Milli Ağaçlandırma Gününde Fidanlarımız Toprakla Buluştu
Orman Genel Müdürlüğümüzün her yıl gerçekleştirdiği 11 Kasım Milli Ağaçlandırma gününde Kahramanmaraş Dulkadiroğlu ilçesi Çınarlı mevkiinde yapılan törende 5.500 fidan toprakla buluştu.
Kahramanmaraş Valisi Ömer Faruk Çoşkun, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin GÜNGÖR , Bölge Müdürümüz Mustafa KOÇ ve davetlilerin katılımı yapılan programda coşkuyla fidanlarımızı diktik.





