Adıyaman Besni İlçesinin Ovalı Mahallesinde Deprem Gününden Bu Yana Hala SU YOKKKKKK
Hayırlı Günler ben Adıyaman Besni ilçesinin Oyalı Mahallesinde ikamet ediyorum. 6 Şubat deprem gününden bu yana sularımız hala gelmedi ve 1 yıl boyunca gelmeyeceğini söylüyorlar.
Mahalle muhtarımız ilgilenmiyor susuzluk çok zor lütfen siz yardımcı olurmusunuz sesimizi kimseye duyuramıyoruz.
Dünya Uzaya giderken biz hala susuzluk ile ugraşIyoruz.





