Andırınlılar Derneği Üçüncü kez Ahmet Kolutek’e Emanet. Andırınlılar Yardımlaşma ve Dayanışma derneği merkezinde gerçekleştirilen olağan genel kurula katılım oldukça fazla oldu. Katılım ve bu zamana kadar verilen desteğe teşekkür ederek konuşmasına başlayan Başkan Kolutek bize inanan ve güvenen hemşehrilerimizin güvenlerine layık olmaya çalışıyoruz,geçtiğimiz dönem içerisinde yoğun bir çalışma temposu geçirdik,bu çalışmalarımızı ana başlıklar halinde sayacak olursak 28 Aralık 2015 tarihinde kültür kervanımız Şehit Yasin Höbek ilk ve ortaokuluna giderek öğrencilerimize kitap kırtasiye yardımı yapıldış,.18 Kasım 2015 tarihinde Kütüphanesiz Okul Kalmasın Projesi kapsamında Andırın Darıovası-Kavaklı-Doburlu-Işıkdibi-Kastal-AnacıkKızık köyleri ilk ve ortaokullarına yaklaşık 3500 adet kitap dağıtıldı,10 Mayıs 2015 tarihinde Kapıçam piknik alanında 1. Bahar şenliğimiz yapıldı,13 mart 2016 tarihinde 8. Geleneksel tirşik şölenimiz yoğun bir katılımla Kahramanmaraş Öğretmenevinde yapıldı,16 Mart 2016 tarihinde Andırınlı hemşerimiz Doç Dr. Mehmet ŞAHİN'e Necip Fazıl Kültür Merkezinde Ortadoğu neler oluyor konulu konferans verdirildi,24 Nisan 2016 tarihinde Süleymanlı(Zeytun) Köyünde Asılsız Ermeni İddialarını Kınama ve Şehitlerimizi Anma Programı yapıldı,29 Nisan 2016 tarihinde Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezinde Kutul Amare ile ilgili Prof. Dr. Orhan DOĞAN'a konferans verdirildi,16 Mayıs 2016 Kapıçam piknik alanında 1. Bahar şenliğimiz yapıldı,27 Mayıs 2016 tarihinde Ortaokul çocuklarına yönelik KSÜ Anfi tiyatro arkasındaki tepede uçurtma şenliği yapıldı,1 Eylül 2016 tarihinde Yedi Ucra Köyde 7 Kültür Kervanı Projesi kapsamında Çokran ve Küçüksır Köyünde ilk ve ortaokullarda okuyan öğrencilere kitap ve kırtasiye yardımı yapıldı,3 Eylül 2016 tarihinde Bingöl Kahramanmaraş Kardeşlik köprüsü için valilik ve Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen toplantıya katıldık ‘’diyen başkan Kolutek siz desteğinizi esirgemeyin ve yanımızda olun bizde yeni yönetimimizle birlikte daha güzel çalışmalar yapalım’’dedi. Ahmet KOLUTEK oy birliği ile yeniden başkan seçildi. Tek liste halinde gidilen seçimde yönetim kurulu şu şekilde oluştu. Ahmet Kolutek,Prof.Dr. Kadir Saltalı, Muammer Öksüz, Ayşe Başdoğan, Cemal Küçük, Zekeriya Temiz, Mehmet Bülbül,Adem Kundakçı, Denetim Kurulu; Abdurahman Saltalı Asuman Yavuz,Hüseyin Gök Onur Kurulu; Hüseyin Temiz(KSÜ Profesör Dekan), Enver Gökşen, H. İbrahim Çolakkadı Yakup Saltalı Bizde Kahramanmaraş BÖLGE Gazetesi olarak ilimizin Aktif ve saygın Sivil Toplum Kuruluşlarından olan Andırınlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Ahmet Kolutek ve Yönetim Kuruluna hayırlı olsun ve Başarı dileklerimizi iletiyoruz.
TOPLUM
Yayınlanma: 30 Ekim 2016 - 15:16
Andırınlılar Derneği Üçüncü kez Ahmet Kolutek'e Emanet.
Andırınlılar Yardımlaşma ve Dayanışma derneği merkezinde gerçekleştirilen olağan genel kurula katılım oldukça fazla oldu.
TOPLUM
30 Ekim 2016 - 15:16









