BAL LİGİNDE KAHRAMANMARAŞ DERBİSİNİN GALİBİ ELBİSTAN SPORU MAĞLUP EDEN PAZARCIK SPOR OLDU. Pazarcıkspor kendi evinde oynadığı Elbistan Belediyespor maçını Mehmet Temiz'in ikinci yarıda attığı golle 1-0 yenerek iddiasını sürdürdü. İki takımında mutlak galibiyet için çıktığı maçta 90 dakikanın mutlak hakimi Pazarcıkspor'du. Hatay Bölgesinden hakemlerin yönettiği maç 15 dakika uzatmalara sahne olurken, Pazarcıkspor futbolcusu Orçun'un rakibinin dirseği sonucu kaşı açıldı. Başka bir Pozisyonda Elbistan Belediyespor futbolcusu Turgut'un oluşan pozisyonda dili boğazına aktı. Sağlık ekiplerinin müdahale ettiği oyuncu ambulansa alınarak tedavisine devam edildi. Aldığı 3 puan ile rakibini yakalayan Pazarcıkspor'un önümüzdeki hafta rakibi ise Adıyamanspor olurken Elbistan Belediyespor'un rakibi ise Dersimspor. BAL Liginde Kahramanmaraş Derbisi olarak değelendirilen Pazarcıkspor ile Elbistan Belediyespor maçını yaklaşık 2000 bin Futbolsever kişi izledi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Mart 2015 - 10:58
Güncelleme: 03 Mart 2015 - 11:10
BAL LİGİNDE KAHRAMANMARAŞ DERBİSİNİN GALİBİ PAZARCIK OLDU.
Pazarcıkspor kendi evinde oynadığı Elbistan Belediyespor maçını Mehmet Temiz'in ikinci yarıda attığı golle 1-0 yenerek iddiasını sürdürdü.
SPOR
03 Mart 2015 - 10:58
Güncelleme: 03 Mart 2015 - 11:10









