BAŞKAN BOZDAĞ'DAN TAZİYE VE KANDİL MESAJI
Pazarcık Belediye Başkanı Yakup Hamdi Bozdağ İstanbul Beşiktaş'ta gerçekleştirilen hain saldırı ve Mevlid Kandili nedeniyle bir mesaj yayımladı.
Pazarcık Bediye Başkanı Yakup Hamdi Bozdağ, İstanbul'da meydana gelen patlamada hayatını kaybedenler için taziye mesajı ve Peygamber Efendimizin doğumunun 1445. Yıl dönümü (Mevlid Kandili) dolayısıyla bir mesaj yayınladı.Başkan Bozdağ yayınladığı mesajında şu ifadelere yer verdi ;" Sözlerime başlamadan önce bildiğiniz gibi akşam saatlerinde İstanbul Beşiktaş'ta Vodafone Arena Stadı yakınlarında iki ayrı terör saldırısı meydana geldi. Saldırılarda 38 kişi şehit olurken, 166 kişi de yaralandı.Ben şehit olan kardeşlerime Allah'tan rahmet,ailelerine başsağlığı diliyorum.Yaralılarımıza Rabbimden acil şifalar diliyorum.Bilinmesini isterim ki tüm etnik kökenleri ile adeta etle tırnak gibi olmuş bu milleti bölemeyecekler,korkutamayacaklar.Devletimiz bugüne kadar ülkemizde oynanan bütün oyunları bozduğu gibi bundan sonra da bozmaya devam edecektir. Fahr-i Kainat efendimizin yeryüzünü şereflendirişinin yıldönümünü her yıl büyük bir mutlulukla kutluyoruz. Bilindiği gibi O’nun getirdiği din ve bizlere verdiği mesajlarla karanlıklar aydınlığa, nefretler sevgiye dönüşüyor. Bugün, hepimizin üzerinde durması gereken şey de, O’nun güzel ahlakı ve bizlere öğrettikleri olmalıdır. Bugün tüm kırgınlıklar, yerini sevgi ve hoşgörüye bırakmalıdır. İslam âlemi olarak bu gece de, O’nun yüzü suyu hürmetine dualar ederek, O’nun sevgisi etrafında kalplerimizi birleştireceğiz.
Bu duygu ve düşüncelerle Sevgili Peygamberimizin dünyayı şereflendirmesinin yıl dönümü olan Mevlid Kandilinin tüm insanlığa sevgi, huzur, barış ve kardeşlik getirmesini diliyor, başta Pazarcık'lı hemşerilerim olmak üzere, bütün İslam âleminin mübarek Mevlid kandillerini tebrik ederim'' dedi.





