BAŞKAN ERKOÇ’TAN YARALILARA GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİ. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, İl Emniyet Müdürlüğü’nde meydana gelen patlamada yaralananlara geçmiş olsun dileklerini iletti. İlk olarak Emniyet Müdürlüğü binasına giden Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, burada yetkililerle görüşerek geçmiş olsun dileklerini iletti.Daha sonra Necip Fazıl Şehir Hastanesi’ne giden Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, burada patlamada yaralananların yakınlarına geçmiş olsun dileklerini iletti. Hastane çıkışında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç: “Patlamada yaralanan emniyet mensuplarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, acil şifalar temenni ediyorum. Bana gelen bilgilere göre 4 kardeşimizin durumu ağır ve ciddi. Doktorlarımız ellerinden geleni yapıyor. Bu konuda resmi açıklamayı Sayın Valimiz yapacaktır” diye konuştu.
SAĞLIK
Yayınlanma: 09 Haziran 2014 - 14:20
BAŞKAN ERKOÇ'TAN YARALILARA GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİ.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, İl Emniyet Müdürlüğü’nde meydana gelen patlamada yaralananlara geçmiş olsun dileklerini iletti.
SAĞLIK
09 Haziran 2014 - 14:20









