Bireysel Mağdurlara da Çadır Verilmelidir....
Küçük Kıyamet dedigimiz Maraş Depremi 11 vilayetimizi enkaza çevirdi.. Organizasyon ve koordinesizlik İsteyemeyen sessiz ısrarcı olmayan olamayan Depremzedelerimizin mağduriyeti devam ediyor.
Kenar mahallede oturup ana arter ve Çadirkentlere gelecek arabası dahi yok..Araba olsa yakıti yok yaklaşik 10 gün insanlar parasıyla yakıt dahi bulamadılar bu şehirde...Kaldiki bazı yöneticilerimiz bireysel Çadir vermiyoruz deyip kestitip atıyorlar.Oysa kırsalda kenar mahallede insanların 1 -2 inegi 3-5 keçisi 8-10 tavugu ördegi küçük bahcesi var ve geçimlerini oradan temin ediyorlar.. Kaldiki bir Çadır verilse hem üretıme devam edecekler hem Devlete maliyetleri olmayacak..Çadirkente gelse elektrik su yemek v.s maliyeti çok daha fazla olacak..Böyle vatandaşları magdur eden o yetkilimiz rahat uyuyabiliyor mu Vicdanları rahat ediyor mu...Sayin yetkili o vatandasimizın sizin gibi makam arabası ve şoförü yok..Bisikleti dahi yok...Bir bez parcası olan Cadır insanlarimiza çok görulmemeli basta Cadir ve diger yardimlar TC numaralarına göre yapilsa hicbir dengesizlik ve yanlislik adaletsizlik olmaz...Kime ne verildigi belli olur istismarın da önüne gecilmiş olur..





