BİRLİK'TEN ÜYELERİNE OFİS ARACILIĞI İLE ARPA DAĞITIMI DEVAM EDİYOR
Değerli üyelerimiz Toprak Mahsülleri Ofisinden arpa dağıtımımız bugün de tüm hızıyla devam etmektedir.Fakat yoğunluktan dolayı yarın arpa dağıtımı olmayacaktır.
Çiftçilerimizin ve üreticilerimizin özellikle yem maaliyetlerinin artması dolayısıyla zor günler kapıdaydı. Tam bu süreçte hükümetimiz birlikler ve ofis aracılı ile arpa dağıtımına başladı. Bu süreçte başarılı çalışmalarıyla tanın K.Marai İli Danmızlık Koyun ve Keçi Yetiştiricileri Birliği üzerine düşeni fazlasıyla yaparak tüm üyelerin faydalanması için elinden gelen gayretin fazlasını yaptılar. Bir çok kırtasiye ve bürokratik işlemleri ve maliyetleri karşılayarak mümkün olduğunca çok üyenin faydalanmasını sağladılar. Bu bağlamda K.Maraş üreticisi, çiftçileri adına başta Birlik Başkanı Vakkas Kuzu olmak üzere ofis yetkililerine birlik çalışanlarına Tarım İl ve İlçe Taım Müdürlüklerine teşekkür ediyoruz.
NOT: 5 ŞUBAT 2022 CUMARTESİ GÜNÜ ELBİSTAN İLÇEMİZDE ARPA DAĞITIMI KEÇİ KOYUN BİRLİĞİ TARAFINDAN DAĞITIM YAPILACAKTIR.





