BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ,HALK SAĞILIĞI ve KABÖDER’DEN DİYALİZ HASTALARINA ZİYARET Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, Engelliler Şube Müdürlüğü, 11 Mart Dünya Böbrek Günü Münasebetiyle Özel Bir Diyaliz Merkezinde hastaları ziyaret etti. Dünya Böbrek Günü Nedeniyle Kahramanmaraş Böbrek ve Diyaliz Hastaları Yardımlaşma Ve Dayanışma Derneğinin(KABÖDER) düzenlediği programda Dulkadiroğlu Belediyesi, İl Sağlık Müdürlüğü, Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Engelliler Şube Müdürlüğü Ekipleri özel bir diyaliz merkezinde tedavi gören böbrek hastalarına moral ziyaretinde bulundular. Dulkadiroğlu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Akif Kahveci, Halk Sağlığı İl Müdür Yardımcısı Dr.Harun Çetin,Engelliler Şube Müdürü Mehmet Fatih Akşam, Kahramanmaraş Böbrek ve Diyaliz Hastaları Yardımlaşma Ve Dayanışma Derneğinin(KABÖDER)Başkanı Hanifi Çöplü,Yardımcısı Harun Reyhan ile diğer ilgililer ziyarette diyaliz hastalarına karanfil dağıtarak sohbet ettiler.
SAĞLIK
Yayınlanma: 13 Mart 2015 - 14:59
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ,HALK SAĞILIĞI ve KABÖDER'DEN DİYALİZ HASTALARINA ZİYARET
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, Engelliler Şube Müdürlüğü, 11 Mart Dünya Böbrek Günü Münasebetiyle Özel Bir Diyaliz Merkezinde hastaları ziyaret etti.
SAĞLIK
13 Mart 2015 - 14:59









