Depremin Kaçıramadığı Maraş'lıları Ev Sahipleri Kaçıracak
Asrın Depremi Pazarcık -K.Maraş depreminden sonra yaklaşık 88.000 bina yıkılmış yada kullanılmaz hale gelmişti.
Dolayısıyla şehirde konut ve işyeri sorunu ortaya çıkmış bulunuyor...Maalesef insanlarımızın bir kısmı bunu istismar ediyor..Demekki 7.7 lik Deprem dahi vicdanları yumuşatmaya yetmemiş..,Gazetemizi arayan vatandaşlarımız Allah rızası için Yetkililer Tebdil-i kıyafetle kiracı rolünde ev ve dükkan sahipleri ile bir görüşme yapsınlar sahayı görsünler....1+1 daireler 3-6 bin Arası olmuş..Binevler Kuzey çevre yolunda 8-15 bin arası olmuş..Esnafın 90 bine oturduğu dükkana 250-300 bin isteniyor..Şikayet edince ya inkar ediyorlar ya da vermiyorlar...Dolayısıyla Lütfen Allah rızası için Yöneticiler İlgililer milletvekili belediye başkanlarımız bu konuyla ilgilensinler..Vatandaşına sahip çıksınlar şeklinde açıklamada bulundular.





