EBRAR Sitelerinde Tek Müteahhit mi Suçlu...
İzin-Ruhsat -Onay Verenler Hesap Vermeyecek mi?
Depremin simge binalarindan biri olan Ebrar sitelerinde resmi olarak 1200 kişinin öldüğu aciklanmisti oysa ulasilamayan insanlarla birlikte rakamin çok daha yüksekler oldugu kamuyonun yaygin kanaati şeklinde..
Bir binada yaklaşik 19 yetkili etkili ilgilinin imza ve onayinin oldugunu kamuoyu biliyor..Bir Projeyi bir müteahhit tek başina yapamaz..Müteahhitle birlikte Projeyi onaylayan ruhsat veren uygunluk beyaninda bulunan yetkili ilgili kim varsa hesap vermelidir...Bu insanlarin Vicdanlari rahat mı Acaba.....





