GÖKSUN ÇİFTÇİLERİNDEN ORMAN ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR ZİYARETİ
Ülkemizde ve şehrimizde son günlerde artan yangınlardan dolayı millet olarak ciğerimiz yanmaktadır.
Bu arada başta orman teşkilatı olmak üzere tüm milletimiz yoğun bir gayret içerisine girdi.
Canlarını hiçe sayarak orman yangınını söndürmek için çalışan ormancılarımıza ne kadar teşekkür etsek az. Vefa, minnet ve teşekkür kapsamında Göksun Ziraat Odası Başkanı Selim Cüce Göksun Orman İŞletme Müdürlüğünü ziyaret etti.
"Tüm Göksunlu çiftçilerin başta traktör olmak üzere tüm alet ve edevatları ile ormancılarımızın yanında ve emrinde olduklarını ifade ettiler."
Ziyarettende son derece memnun olan Göksun İşletme Müdürlüğü yöneticileri çiftçilerimize çok teşekküre ettiler. Özellikle anız yangınının ilçede olmaması ile ilgili çiftçilerimizin hassasiyeleri için tekrar teşekkür ettiler.
Bu arada Başkan Selim Cüce ameliyat olan İşletme mÜdürü Vedat Yılmaz Karpuz'a geçmiş olsun dileklerini iletirken Müdür Yardımcısı İbrahim Şahanoğlu şahsında tüm orman çalışanlarına vefa ve minnet teşekkürlerini iletti.





