GOKSUNLULAR DERNEK BAŞKANI KUBİLAY ERZURUM VE YÖNETİM KURULU ÜYELERİYLE BİRLİKTE YENİ ELEKTİRİKÇİLER VE BOBİNAJCILAR ODA BAŞKANINI ZİYARET ETTİLER
Hemşerimiz Elektirikçiler ve Bobinajcılar Oda Başkanımız Kardeşimiz Bilal Başkanımızı K.Maraş Goksunlular Dernek Yönetimi Olarak Hayırlı Olsun Ziyaretinde Bulunduk Başkanımızın Bizlere Samimi Ev Sahipliğin den Ve Hemşerilerimiz İçin Elinden Geldiğince Yardımcı Olacağını Her Zaman Hemşerilerimizin Yanında Olacağını Söylemesi ve Samimi Ev Sahipliginden Dolayı Bilal Güngör Başkanımıza Yönetimimiz Olarak Teşekkür Ederiz Başarılar Dileriz





