KADEM KADIN DESTEK MERKEZİ AÇILDI
Birlikte iyileşeceğiz diye yola çıktık ve kısa sürede KADEM Kadın Destek Merkezimizi Avşar Çadırkente kurduk.
İnsan çalışırken dinlendir mi, evet hemde çok.. çünkü birlikteliğin iyileştirici gücünü daha çadırı kurarken gördük.. geçen Perşembe açılışını yaptığımız Kadın Destek Merkezimiz her gün güzel yürekli kadınlarımızla dolup taşıyor. Çeşitli kurs ve etkinliklerin yanında kadınlarımızın her konuda bizimle rahatlıkla iletişim kurabileceği ve derdini anlatacağı bir merkezimiz var artık. Her zaman olduğu gibi yine bizleri yalnız bırakmayan Sümeyye Hanım ve Selçuk beye ve de KADEM aileme şehrim adına çok teşekkür ederim





