1. AMATÖR KÜME DE FİKSTÜR ÇEKİLDİ
Yerel Amatör Büyükler Ligi Birinci Küme’de 2016-2017 Sezonu fikstürleri çekildi. Kahramanmaraş Yerel Futbol Liglerin de 2016-2017 Sezonu için hazırlıklar devam ederken; geçen günlerde yapılan bilgilendirme toplantısının ardından Büyükler liginde fikstür çekimi gerçekleştirildi. Kahramanmaraş Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Mehmet Bağrıaçık Toplantı Salonu’nda yapılan fikstür çekimine ASKF Başkanı ASKF Yönetim Kurulu tertip komitesi ve kulüp temsilcileri katıldılar. İki grupta 15 takımın mücadele edeceği Büyükler 1. Amatör Lig’de fikstür belirlendi. Zorlu maraton 26-27 Kasım’da start alacak. BÜYÜKLER 2 GRUPTAN OLUŞUYOR 2 Grupta oynanacak karşılaşmalarda ligde başarılı olacak olan 3 takımın Play-offlar’a yükseleceği müsabakalarında Büyükler Ligi Birinci Küme A Grubunda; Uludazspor, Pazarcık Kartalkayaspor, Kahramanmaraş Gençlerbirliğispor, Afşin Belediyespor, Dumlupınarspor, Sağlıkspor, Kahramansarayspor, BAY B Grubunda; Arsan Sümerspor, Bertizspor, Kümbetspor, Türkoğlu Belediyespor, Pazarcık Aksuspor, Elbistan Belediyespor, Maraşgücüspor, Büyüksırspor mücadele edecek. “2016-2017 FUTBOL SEZONU KARDEŞLİK, CENTİLMENLİK İÇERİSİNDE GEÇSİN” Kura çekiminde takımların önerilerini alan Kahramanmaraş Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Ergün Önal, umarım geçen seneki heyecanı bu senede yakalayabiliriz. Benim umudum, dileğim ve temennim ve başkanlarımdan özellikle ricam 2016-2017 futbol sezonunda kardeşlik, centilmenlik içerisinde geçmesidir” dedi.2016-2017 futbol sezonu 15 futbol kulübüme başta olmak üzere üye kulüplerime, Kahramanmaraş’taki 117 kulübe ve bunlara bağlı olarak faaliyet gösteren sporcularıma, antrenörlerine ve Başkanlarına şimdi den başarılar diliyorum. 1 Amatör Küme Büyükler Liginin 15 kulüp katılımı ile müracaatlar doğrultusunda kura çekimini gerçekleştirdik. Yaptığımız kura çekiminde 15 takımlı Büyükler Ligi 2 grupta oynanacak A ve B Grubu olarak. Kulüplerimizle istişareli bir şekilde tertip komitemizle birlikte seri başı takımları yerine 15 takımımızın kurasını tek torbadan çektik. Bunlardan 5 tanesi ilçe takımı 10 tanesi merkez takımından oluşuyor. Takımlarımız lig sonunda ilk 3’e girenler paly-off sistemi ile mücadele edecekler. Gruplarında sona kalan 2 takım küme düşecek. Gruplarında ilk 3’e giren 6 takım hem ligde hemde play-offlar da deplasmanlı sistemle oynanacak” dedi.“DEPLASMANLAR OLAYSIZ BİR ŞEKİLDE TAMAMLANSIN” Geçen sezon ilçelerde oynanan Deplasman maçlarında sıkıntı çekildiğini dile getiren ASKF Başkanı Ergün Önal, “Umarım geçen seneki heyecanı bu senede yakalayabiliriz. Benim umudum, dileğim ve temennim ve başkanlarımdan özellikle ricam 2016-2017 futbol sezonunda kardeşlik, centilmenlik içerisinde geçmesi, kulüplerimizden özellikle deplasmanlara gidecekleri takımlarımızın ev sahibi takımların misafir ederken azami özeni göstermelerini bekliyorum” dedi. “DEPLASMANA ULAŞIM KONUSUNDA BELEDİYE BAŞKANLARIMIZDAN DESTEK BEKLİYORUZ” Büyükler Küme Lig maçlarını ve Play-off maçlarının deplasmanlı olacağını dile getiren ASKF Başkanı Ergün Önal, Takımların yol giderleri konusunda sıkıntı çekeceğini bu konuda Belediye bAşkanlarından yardım beklediğini ifade ederek, “Bu konuda hem Pazarcık Aksuspor’dan yakın ilgi görüyoruz. Hemde Türkoğlu Belediyespor’dan çok yakın ilgi görüyoruz. Özellikle bu iki ilçe Belediye Başkanımıza bütün kulüplerim ve ASKF Yönetimim adına çok teşekkür ediyorum. Temsilciler burada bizi gerçekten memnun ettiler bizlere her türlü maddi ve manevi yardımlarda bulunacaklar. Deplasman konusunda ulaşım konusunda bize özellikle yardımcı olmanın taahhütlerinde bulundular. Buda bizi ziyadesi ile memnun etti. İnşallah 2016-2017 futbol sezonu Türk gençliğine, Kahramanmaraş gençliğine Hayırlı ve uğurlara vesile olmasını diliyorum” dedi. “KAZASIZ, BELASIZ, SAKATLIKSIZ BİR LİG OLSUN” Kahramanmaraş TFF İl Temsilcisi Ali Kazancı, fikstür çekiminden önce yaptığı konuşmada, 2016-2017 Sezonu için liglere katılmak için vize-referans işlemlerini gerçekleştiren kulüplere teşekkür edip, yeni sezonda herkesin bir birine saygılı olması gerektiğinin altını çizerek, “Spor, birbirimize saygıdır. Spor, hoşgörüdür. Bu hoşgörü ve saygı çerçevesinde hareket etmeliyiz. Kahramanmaraş’ta çok şükür böyle bir sorun yok. Futbolun paydaşları olarak hepimiz bir birimize zaten saygı duyuyoruz. Öncelikle yapılan Kura çekiminin tüm takımlarımıza hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor, sakatlıktan uzak bir sezon geçirmeyi temenni ediyorum. Bütün amacımız, Kahramanmaraş’ta sporu ve futbolu daha ileriye taşımaktır” dedi. “SORUNLARI EL BİRLİĞİ İLE ÇÖZECEĞİZ” Kazancı, liglere katılım gösteren kulüplerin sorunlarını yakından bildiğini ve çözümü için de gayret gösterdiklerini belirterek, “Sorunlarımız var elbette. Bu sorunları da el birliği ile çözeceğiz. Yıllardır sporun içindeyim. Yanlış yaptığımız şeyler olabilir ama sürekli kendimizi yeniliyoruz. Şampiyonluklardan önemlisi dostluktur. Sorunu olan bize her an ulaşabilir. İl Temsilcisi olarak her an ulaşabilir. Hava atmak için değil amatöre hizmet etmek için buradayız. Bu kalabalığı burada oluşturan herkese teşekkür ediyorum. Bende bu kalabalığı, katılımı gördükçe kendimi daha çok hizmet yapmak zorunda hissediyorum” dedi. (İLKER YİYEN) SPOR
Yayınlanma: 15 Kasım 2016 - 16:33
Güncelleme: 15 Kasım 2016 - 16:46
KAHRAMANMARAŞ 1.AMATÖR KÜME DE FİKSTÜR ÇEKİLDİ
Kahramanmaraş Yerel Futbol Liglerin de 2016-2017 Sezonu için hazırlıklar devam ederken; geçen günlerde yapılan bilgilendirme toplantısının ardından Büyükler liginde fikstür çekimi gerçekleştirildi.
SPOR
15 Kasım 2016 - 16:33
Güncelleme: 15 Kasım 2016 - 16:46









