GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Aralık 2021 - 14:59
Güncelleme: 14 Aralık 2021 - 15:01
OKUL SPORLARI MASA TENİSİ GENÇLER İL BİRİNCİLİĞİ TURNUVASI TAMAMLANDI
2021-2022 Eğitim öğretim yılı okul sporları faaliyet programında yer alan Masa Tenisi Gençler A (kız-erkek) il birinciliği turnuvası 11-12 Aralık 2021 tarihleri arasında Merkez spor salonunda gerçekleştirildi.
GÜNDEM
14 Aralık 2021 - 14:59
Güncelleme: 14 Aralık 2021 - 15:01





