ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANI PROF. DR. VEYSEL EROĞLU İLİMİZDE. Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Toplu açılış ve temel atma töreni için Ak Parti Grup Başkan Vekili Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal ve beraberindeki heyet ile İlimize geldi. İlk ziyaretini Valilik Makamına yapan Bakan Eroğlu, şeref defterini imzalamasının ardından basın toplantısı yaptı. Bakan Eroğlu, basına yaptığı açıklamada, “ Bugün 9 tane tesisin temelini atacağız ve açılışını gerçekleştireceğiz. Bu 9 tesisin toplam maliyeti 52 milyon TL değerinde. Bu nedenle elimiz boş gelmedik” dedi. Basın toplantısı sonrası Valilik bahçesine bu yıl Vilayetimize dikilecek 2 milyon 450 bin ağacı temsilen fidan dikimi yapan Bakan Eroğlu, buradan Büyükşehir Belediye Başkanlığını geçti. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç ve idari heyet tarafından karşılanan Bakan Eroğlu, Belediye Başkanlığının çalışmaları hakkında bilgiler aldı. Başkan Erkoç tarafından, Bakan Eroğlu’na, fidan dikim belgesi takdim edildi. Daha sonra koordinasyon toplantısı için Valilik Fikret Kiraz Toplantı Salonuna geçen Bakan Eroğlu, toplantı sonrası Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezinde yapılacak olan Toplu Açılış ve Temel Atma Törenine katıldı. DSİ Genel Müdürünün açılış konuşması ve diğer konuşmacılar sonrası kürsüye gelen Vali Güvençer, “İlimize yapılan yatırımlardan duyduğumuz memnuniyeti, şükranlarımızı şahsım ve vatandaşlarımız adına sunuyorum. Burada yapılan yatırımların tamamlanması ve faaliyetleri konusunda takipçisi olacağız” dedi. Törende konuşma yapan Bakan Eroğlu, “Bakanlık olarak şuana kadar 276 dev baraj inşaa ettik. “1000 günde 1000 Gölet GÖL-SU Projesini” gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bin günde bin gölet ve sulaması bir dünya rekoru bundan da gurur duyuyoruz ” dedi. Bakan Eroğlu, konuşmasının ardından Vali Mustafa Hakan Güvençer, Ak Parti Grup Başkan Vekili Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal, Kahramanmaraş Milletvekilleri Dr. Mehmet Yıldırım Ramazanoğlu ve Sıtkı Güvenç, Elbistan İlçesinde Vali Yardımcısı Ahmet Turgay İmamgiller ile telekonferans sistemiyle aynı anda 52 milyon TL değerindeki 9 tesisin açılışını yaptı. Açılış töreni ve sertifika dağıtımı sonrası gölet temel atma protokollerini imzalayan Bakan Eroğlu, katıldığı programlar sonrası Havayoluyla Adıyaman iline geçti.
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Mart 2015 - 15:03
ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANI PROF. DR. VEYSEL EROĞLU İLİMİZDE.
Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Toplu açılış ve temel atma töreni için Ak Parti Grup Başkan Vekili Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal ve beraberindeki heyet ile İlimize geldi.
GÜNDEM
09 Mart 2015 - 15:03





