SAĞLIK-SEN KAHRAMANMARAŞ ŞUBESİ KURBAN BAYRAMINDA SAĞLIKÇILARI İHMAL ETMEDİ
Kahramanmaraş Sağlık Sen Şube Başkanı Bünyamin Mutlu DEMİRCİ her bayramda ve her özel günde her sıkıntılı günde olduğu gibi bu kurban bayramında da yönetimi ile birlikte sağlık çalışanlarınız ziyaret etti.
Bayramlaşarak iyi gün temennisi ve başarı dileklerinde bulundu. Tüm Sağlık çalışanları başta olmak üzere üyelerini hiç bir zaman yalnız bırakmayan iyi ve kötü günlerinde hep yanlarında yer alan Başkan Bünyamin Mutlu Demirici ve yönetim ekibine başarılı çalışmalarının devamını diliyoruz.





