Travel Expo Ankara 2016 Turizm Fuarı sona erdi. 21-24 Nisan 2016 tarihleri arasında Ankara ATO Congresium’da ziyarete açılan ve Kahramanmaraş’ın Partner şehir olarak katıldığı Travel Expo Ankara 2016 Turizm Fuarı sona erdi. Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Hüseyin Yayman’ın ve Milli Savunma Bakan Yardımcısı Şuay Alpay’ın açılışını yaptığı Fuara, ilimizden Vali Mustafa Hakan Güvençer, Kahramanmaraş Ak Parti Milletvekilleri Nursel Reyhanlıoğlu, Dr. İlker Mehmet Çitil, İmran Kılıç, Mehmet Uğur Dilipak, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Vali Yardımcısı Nurettin Dayan, İlçe Belediye Başkanları, MADO Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Kanbur ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri katıldı. Ülkemizin sahip olduğu tarihi, turistik ve kültürel değerlerinin etkili ve geniş bir şekilde tanıtılması ve pazar payımızın arttırılması amacıyla 21-24 Nisan 2016 tarihleri arasında düzenlenen Travel Expo Ankara 2016 Turizm Fuarı’nda, kendine özgü yemekleri, dondurması, kırmızı acı biberi, 7 barajı, üzüm şırasından elde edilen on bir lezzeti, Ashab-ı Kehf, Germanica mozaikleri ve endemik bitki yapısıyla fuara partner şehir olarak katılan İstiklal Madalyalı şehrimiz Kahramanmaraş, Büyükşehir Belediye Başkanlığı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, DOĞAKA, İlçe Belediye Başkanlıkları ve Kahramanmaraşlı yatırımcı sektörler ve turizmciler tarafından açılan stantlar ile Türkiye ve diğer ülkelere tanıtıldı. Kahramanmaraş standını ziyaret edenlere, Kahramanmaraş’ın dünyaya nam salan dövme keçi sütünden yapılan dondurması, cips tarhanası, Ekinözü içmeleri acı suyu ve Göksun elması ikram edildi.21-24 Nisan tarihleri arasında açık olan fuar dün sona erdi.
EKONOMİ
Yayınlanma: 25 Nisan 2016 - 14:50
Travel Expo Ankara 2016 Turizm Fuarı sona erdi.
21-24 Nisan 2016 tarihleri arasında Ankara ATO Congresium’da ziyarete açılan ve Kahramanmaraş’ın Partner şehir olarak katıldığı Travel Expo Ankara 2016 Turizm Fuarı sona erdi.
EKONOMİ
25 Nisan 2016 - 14:50









