VALİ GÜVENÇER SGK İL MÜDÜRÜ İSMAİL BALAKAN VE HEYETİNİ MAKAMINDA KABUL ETTİ Kahramanmaraş Vali Mustafa Hakan Güvençer, Sosyal Güvenlik Haftası münasebetiyle Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İsmail Balakan ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti. SGK İl Müdürü İsmail Balakan ziyarette, 13-19 Mayıs Sosyal Güvenlik Haftası olması nedeniyle düzenlenecek etkinliklerle vatandaşları hak ve yükümlülükleri konusunda bilgilendireceklerini ifade ederek hafta boyu düzenlenecek etkinlikler ve kurum çalışmaları hakkında Vali Güvençer’e bilgi sundu. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Güvençer, “Sosyal güvenlik kavramının toplumumuzun tüm bireyleri tarafından bilinmesini sağlamak, yükümlülükleri konusunda bilgilendirmek ve toplumda sosyal güvenlik bilincini oluşturmak adına önemli bir hafta olan Sosyal Güvenlik Haftanızı kutluyor, başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum” dedi.
TOPLUM
Yayınlanma: 18 Mayıs 2016 - 15:02
VALİ GÜVENÇER SGK İL MÜDÜRÜ İSMAİL BALAKAN VE HEYETİNİ MAKAMINDA KABUL ETTİ
Kahramanmaraş Vali Mustafa Hakan Güvençer, Sosyal Güvenlik Haftası münasebetiyle Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İsmail Balakan ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
TOPLUM
18 Mayıs 2016 - 15:02









