EREN ‘’TEMA EVİMİZE KATKILARIMIZI TEMA İÇİN YAPTIK VE YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ’’ Eğitimci,İşadamı ve Kahramanmaraş Kültür Sanat Derneği Başkanı Abdulhakim Eren Kahramanmaraş TEMA Evinin 2004 yılında yapımı tamamlanarak açılışı ile ilgili önemli bir anısını paylaştı. Eren’’TEMA Evine ne katkı yaptıysak bunu Çevre hassasiyeti ve mücadelesi ile ülkemizde ve Dünya’da adını en güzel şekilde duyuran,temsil eden ve mücadelesini yapan TEMA adına yaptıklarını ’’ söyledi. İşadamı Ali Cilve’nin Binayı,Güvendik firmasının binanın çatısını Kendilerinin ise EGEPEN Firması olarak TEMA EVİ’nin Kapı,Pencere ve binanın komple dış cephesini Amerikan Siding ile kapladıklarını ifade den Abdulhakim Eren anısını şöyle ifade etti’’29/04/2004 tarihinde yani on bir yıl önce TEMA Evi’nin açılışı sonrası Kendileriyle Yemek proğramında bir araya geldiklerinde Espri olarak Kahramanmaraş halkının el ele vererek TEMA Evi için harcamalar yaptığını ve ortaya çok güzel bir eser çıkarttığını ,bunun ücretini kimden alacağız dedim’’diyen Eren Ali Nihat Gökyiğit’in ise şu cevabı verdiğini anlattı’’Bende İş adamıyım ben 12.000 TL den yüksek miktarlara imza atıyorum,o rakamdan aşağılara müdürlerim imza atar harcamalarınız için size ve tüm Kahramanmaraşlılara teşekkür ediyoruz’’dedi. Sayın Gökyiğit bu ifadeleri kullandıktan sonra’’ o zaman ilkokul öğrencisi olan kızım Özlem’i işaret ederek yanına çağırdı bir adet Tema önlüğü istedi ve onun üzerine’TEMACI KIZIM ÖZLEME SEVGİLERİMLE 24.09.2004 ‘yazarak imzaladı ve şu ifadeyi kullandı Kahramanmaraşlılara ve sizlere teşekkür ediyorum,İmzamı attım ücretiniz ödenmiştir’’dedi şeklinde konuştu. EREN sözlerini şöyle tamamladı’’Ben ve canım kızım Özlem o günden bu tarafa yani tam onbir yıldır bu önlüğü evimizin en güzel köşesinde ve en güzel yerinde bir hatıra olarak saklamaktayız,bu anımı hiçbir zaman unutmuyorum,daha sonra ise bizler sayın Gökyiğit’in eşi adına yaptırdığı Botanik bahçesine davet edildik ve kendileri de bizi istanbul’da en güzel şekilde ağırlamışlardır,tekrar Tema ailesine teşekkür ediyor Tema’ya her zamankinden fazla destek olunmasını istiyorum’’dedi.
TOPLUM
Yayınlanma: 13 Mart 2015 - 16:25
Güncelleme: 13 Mart 2015 - 18:32
EREN ''TEMA EVİMİZE KATKILARIMIZI TEMA İÇİN YAPTIK VE YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
Eğitimci,İşadamı ve Kahramanmaraş Kültür Sanat Derneği Başkanı Abdulhakim Eren Kahramanmaraş TEMA Evinin 2004 yılında yapımı tamamlanarak açılışı ile ilgili önemli bir anısını paylaştı.
TOPLUM
13 Mart 2015 - 16:25
Güncelleme: 13 Mart 2015 - 18:32









