İLİMİZDE İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ VE MEHMET AKİF ERSOY’U ANMA GÜNÜ DÜZENLENDİ. Vali Mustafa Hakan Güvençer, İl Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen ve Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde yapılan, 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulünün 94. Yıldönümü Kutlama ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Günü programına katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan programın açılış konuşmasını, İMKB Süleyman Demirel Fen Lisesi Okul Müdürü Eyüp Kurt yaptı. Program, Mehmet Akif Ersoy’un biyografisi, “Çanakkale Şehitleri’ne” adlı şiirden bir kesit, “Müslümanlık Nerede” adlı şiirin okunması, Koro ve “Mehmet Akif Ersoy İstiklal Marşı’nı Yazıyor” adlı tiyatro gösterisi gibi çeşitli etkinliklerle devam etti. 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma etkinlikleri çerçevesinde yapılan yarışmalarda, dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. Anaokulu öğrencileri arasında, “İstiklal Marşı’nın Sözlerini Güzel Okuma” yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Ortaokul öğrencileri arasında, “İstiklal Marşımızın Herhangi Bir Kıtasını Resimle Anlatma” konulu resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Garnizon Komutanı Kur. Alb. Kerim Acar ve Lise öğrencileri arasında, “Mehmet Akif Ersoy’un Yetişmesini İstediği Gençliğin Nitelikleri” konulu kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Valimiz Sayın Mustafa Hakan Güvençer verdiler. Vali Güvençer ve Protokol Üyeleri tarafından Ödül töreni sonrası programın sunumunda desteklerini veren kurumlara ve katılımcılara teşekkür edilmesiyle program sona erdi.
TOPLUM
Yayınlanma: 13 Mart 2015 - 10:01
İLİMİZDE İSTİKLAL MARŞI'NIN KABULÜ VE MEHMET AKİF ERSOY'U ANMA GÜNÜ DÜZENLENDİ.
Vali Güvençer ve Protokol Üyeleri tarafından Ödül töreni sonrası programın sunumunda desteklerini veren kurumlara ve katılımcılara teşekkür edilmesiyle program sona erdi.
TOPLUM
13 Mart 2015 - 10:01









